سخن روز /
جلسه کارگروه روستایی و عشایری با حضورمدیر تعاون روستایی استان کرمان و اعضاء کارگروه روستایی و عشایری دهه مبارک فجر
1402/11/11

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان کرمان:

جلسه کارگروه روستایی و عشایری با حضور حجت الاسلام غفاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و رئیس کارگروه روستایی و عشایری، مهندس رئیسی مدیر تعاون روستایی، مهندس عبدالکریمی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، بخشدار و دهیاران بخش مرکزی در دفتر اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام غفاری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص مراسم دهه فجر گفت: جشن های دهه فجر باید بر اساس مردمی بودن و ایجاد نشاط برگزارشود.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال مقارن با عید مبعث است اظهارکرد: می توان در برگزاری جشن ها و مراسم از ظرفیت هیئت های مذهبی و بسیج و ... استفاده کرد.

رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن روستایی و عشایری خبرداد و گفت: استان کرمان از جهت استقبال و ثبت نام کنندگان رتبه چهارم در بین استان ها را دارد.

در ادامه مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دهه مبارک فجر نماد پیروزی، پیشرفت، اقتدار و بالندگی ایران اسلامی بوده و بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

مسئول کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجرسازمان تعاون روستایی استان تصریح کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر را با رویکرد انتخابات و با هدف ایجاد فضای شور ونشاط انقلابی دنبال خواهیم کرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی در خاتمه خاطر نشان ساخت: شبکه تعاون روستایی استان مطابق سنوات گذشته آماده همکاری برگزاری مراسم و جشن های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می باشد.

مهندس عبدالکریمی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز از برگزاری یک جشن با شکوه و مردمی در روستاها خبرداد و گفت: باید مخاطب جشن های ما روستاییان باشند و جشن های دهه فجر را به میان مردم برد.

درادامه این جلسه حاضرین جهت برگزاری هرچه باشکوه تر فعالیت‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر بحث و تبادل‌نظر نمودند.

تعداد مشاهده خبر95 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal